Найближчі події
Помилки, яких припускаються початківці
Найрозповсюдженіша помилка. У вас має бути вся інформація стосовно проекта: вподобання, розуміння цілі, обмеження, хто приймає рішення, бюджет і ще багато іншої інформації. Важлива кожна дрібничка. Чим більше у вас інформації, тим простіше вам буде в роботі, тим зрозуміліша буде комунікація з замовником, підрядниками, тим легше буде задовільнити потреби та вимоги замовника. Ми говоримо своїм студентам, що не буває зайвої інформації.
Чітко проговоріть, та зафіксуйте письмово терміни, в які ви маєте виконати та здати той, чи інший об’єм роботи. Не затримуйте, не переносьте, не зривайте терміни. Розумно підходьте до свого часу, щоб працювати спокійно, а не виконувати все о останню мить, тим самим припускатися помилок.
Цей пункт напряму пов’язаний з попереднім. Не встановиш чітких термінів, і почав поспіхом доробляти, переробляти, виправляти ви починаєте припускатися помилок, які можуть стати великими проблемами. А на жаль, є помилки, які виправити або складно та дорого, або неможливо. Уважно перевіряйте все, перш ніж показати замовнику.
Ви можете надихатися чужими роботами та брати собі якісь ідеї. Але брати форму чужої ідеї, а не наповнення. Тим більше не підписувати чужу роботу своїм ім’ям. Це, перш за все, про повагу до себе.
Не говоріть погано про замовників – вони ваш досвід, навіть, якщо і негативний. Але цей досвід вас чомусь навчив.
А завдяки конкурентам ви розвиваєтеся, стаєте кращими. Вони ваші мотиватори.
В проектах ви маєте втілювати бачення клієнта, його цінності, вподобання, а не нав’язувати свої погляди. Безумовно, ви зможете переконати, наприклад спокійну, врівноважену людину, що яскраві кольори та сміливі поєднання форм та масштабу внесуть динаміку та живість. Та нав’язані погляди будуть тішити недовго, і від роботи з вами у замовника залишиться неприємний післясмак невдоволення.
Повернутися до статейДякуємо за ваше звернення! Найближчим часом ми зв'яжемося з вами, і відповімо на всі запитання.
Помилка!
Спробуйте ще раз!